این تحقیق با هدف طراحی الگوی برنامهی یادگیری الکترونیکی املای فارسی مقطع دبستان و بررسی ویژگیهای عناصر آن انجام پذیرفته است. جهت طراحی الگوی برنامهی یادگیری الکترونیکی املا، الگوی طراحی آموزشی وستون و همکاران انتخاب شد و بر مبنی آن الگوی راهنمای برنامهی یادگیری الکترونیکی املای فارسی دبستان در سه بخش اصلی عنصر طراحی آموزشی، عنصر ارائه، عناصر ارتباطی و پشتیبانی و راهنمایی طراحی گردیده است. پژوهش حاضر پژوهشی کیفی است. تأملی بر روابط فرهنگ بازار و دانشگاه
امکانسنجی اجرای پروژهی یادگیری الکترونیکی
مقاله طراحی و تدوین الگوی برنامهی یادگیری الکترونیکی املای فارسی
طراحی ,الگوی ,برنامهی ,الکترونیکی ,یادگیری ,فارسی ,یادگیری الکترونیکی ,برنامهی یادگیری ,الکترونیکی املای ,املای فارسی ,الگوی برنامهی ,برنامهی یادگیری الکترونیکی ,یادگیری الکترونیکی املای ,الگوی برنامهی یادگیری ,الکترونیکی املای فارسی
درباره این سایت